Sunday 11 March 2012

MAJLIS KAHWIN

imej yang kuciplak dari Chocolate Wrapper dan ditampal atas doily paper
kertas goreng pisang
31hb Mac dah hampir sangat, tapi persiapan aku untuk kenduri ni masih terkial-kial. apalagi mak aku kat jb sana, tentu tgh pengsan-pengsan nak buat persiapan. walau majlis kecil sekalipun, mestilah nak buat yang terbaik berbanding majlis sebelumnya. barulah ada penambah baikkan. aku cuma mampu menyumbang kira-kira 400 buah beg goodist berisi bahulu gulung dan  ( mungkin ) 200 peket gula-gula marsmellow halal buatan orang Islam Kajang.


aku memang teringin nak membantu mak sediakan lebih lagi tapi ..ehem..ehem..tau tau sajalah. tapi manalah tau ada rezeki yang Allah SWT turunkan pada saat-saat akhir..kesian mak, dengar khabarnya mak pulun buat biskut, mesti sedap. jarang mak buat kuih hatta pada hari raya, inilah biskut pertama yang akan aku rasa kelak.

aku mendapat ilham buat beg goodist dari majlis perkahwinan Elly Iskandar, tapi goodist ni aku buat sendiri, tak payah hantar print kat kedai. modal pun murah. yang penting sumbangan ikhlas untuk adik yang baik. semoga perkahwinan kamu direstui ayahbonda dan mendapat rahmat dari Allah SWT.



marshmellow pelbagai bentuk dan rasa dalam plastik kedap udara size kecil yang memuatkan 5-6 biji marshmellow



aku tempah dari Chocolate Wrapper-Rm65 siap delivery. 8 bar chocolate dengan  attachment gambar sendiri

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....