Wednesday 7 March 2012

CASTLEVILLE


haa...inilah avatar kegemaran aku sekarang! dari kiri :  Sonja,izadora, yvette, mama mia. tiap hari mesti nak jenguk walau sekejap (iye keeee)..aku memang gemar main game ni sebab ia berwarna-warni, grafiknya cantik dan theme music nya menawan..terkenang zaman kanak-kanak, suka sangat main katun serupa dengan avatar di atas. main tukar-tukar baju, hand beg dan pelbagai situasi. sampai koyak-koyak bendalah tu, gam balik dan main lagi bersama kawan-kawan. seronok sangat. kalau di rumah, habis semua tugasan, aku lepak kat penjuru dan mula asyik dengan game ini. nak kata aku mereng?..suka hati lah..abang? lama dah lelap, kul 9 malam je dah terlelap. aku pulak jenis burung hantu ( hahahahaha ), kalau tak jam 1 pagi, mata tak boleh nak lelap, so kadang-kadang tangan dok galit notebook, mata dok sibuk intai-intai tv..manalah duit api tak naik!

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....