Monday 28 November 2016

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN


Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan. aku sudah letih sebenarnya..letih untuk menunggu dan terus menunggu. masih adakah sinar harapan untuk aku di hujung jalan yang berliku?

Pantaskah aku untuk berlari disisimu nanti, tanpa bimbang kesandung akar yang turut mengiringi perjalanan kita. aku terasa mahu berhenti berharap...namun aku terpedaya dengan pujukan hati..

aku tak punya apa-apa, namun masih teringin dikasihi..teringin seseorang berbicara denganku dengan nada manja, kasih dan sayangnya..adakah aku sudah tak mengenal siapakah aku...

bila hati sudah selanjur mencintai, meninggalkan semua itu umpama memutuskan jiwa kepada dua bahagian..sakit dan sengsara. 

Bila aku bertanya kepadamu, pedihkah hatimu mengenangkan daku? kamu menjawabnya tersangat pedih dan sakit..kerana RINDU.

~Sarah-menangis itu sahabatku...

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....