Wednesday 23 November 2016

INDAHNYA DUNIA

22 November 2016

Aku rasa bahagia..berbunga-bunga mekarnya dalam taman hati. biarlah orang tak nampak namun aku gembira dalam dimensi sendiri. siapa lagi yang mahu gembirakan hati kita jika bukan kita kan...

alkisahnya.

tapi aku tak perlulah berkongsi apa-apa di sini, bahaya, boleh mengundang pelbagai prespektif. biarlah aku simpan dalam lipatan kenangan. sesungguhnya mataku telah melihat gelombang halus pancawarna yang terlindung sekian lama, yang mengaburi kotak hati, yang menipu liku perjalanan.

aku jua tak henti mengucapkan syukur, kerana akhirnya terbukti diri ini masih lagi disayangi ramai orang, yang aku tak sedari dan terima kasihlah atas didikan aruah bonda, ajari aku tentang hati..

~lola.

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....