Friday 8 July 2016

HIDUP PENUH RANJAU : Mengharap Keajaiban..

Hasrat Yusri ingin pulang ke Malaysia dan menemui Roslan adalah satu idea gila yang pernah terfikirkan!

"Jangan kau mencari deritaYus..aku juga tak mahu menambahkan lagi sengsara"

"Tapi aku ingin benar menemui orang dan lelaki yang buat macam ini kepada kekasih hati aku, aku perlu berdepan dengannya, aku perlu berterus terang tentang kita.."

Yusri memandang raut wajah Sarah dalam-dalam. Ada keyakinan di matanya untuk berdepan dengan semua persoalan. Dia sudah bersedia untuk menghadapi apa jua rintangan dan cabaran meski cabaran itu berkemungkinan bisa merobek hancur hatinya.

"Marilah kita balik kampung, sayang..aku dah bersedia untuk kecewa sekali lagi andai itu ketentuan Illahi..bukan sengaja pasrah tapi aku hendak meyakinkan diri bahawa kau bersama lelaki yang ikhlas mencintaimu sepenuh hati.."

Yusri mendapatkan anaknya lalu mendokongnya lalu dibawa ke anjung.

"Missa..we are going to papa's home town..pray for our happines darling."


~bersambung. Masih adakah ruang dan peluang untukku disana....








No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....