Friday 10 June 2011

Ikan Tongkol Berlado Style Lola


Aku malas nak masak hari ini sebab seharian rumah tak ada air. sesuatu yang merunsingkan aku kiranya dapur kering dek air. kena berjimat guna air hatta dalam bilik air!..mandi sebelah badan aje nampaknya. dalam kemalasan yg amat itu, bangkit juga aku untuk menyediakan hidangan malam, jika tidak si tembam kecik aku tu merajuk tak nak makan. tapi bila dah siap, bergegas pulak aiman nak turun solat di surau dan kemudian hajat utamanya ialah pergi gotong royong di balai polis depan simpang dengan kawan2nya. so..hidangan aku ni kena simpan semulalah di dapur kerana hubby pun dah makan dengan gulai tengahari. emmm...merajuk la ibu macam ni. habis bergaduh dgn air x ada demi korang nak makan nanti risau tak de gulai, akhirnya ibu kena simpan juga..bukan apa, aku suka sgt bila letih2 memasak, ada org sudi jamah dan komen sedap...( memang sedap pun..tak caya?..jom singgah)


No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....