Thursday 23 June 2016

BATAS WAKTU : antara belengu jarak dan kesanggupan

Hari ini aku banyak menangis. berpagi lagi sudah berhamburan air mata kerana sebak melihat drama pilu tentang hari raya. sebenarnya sudah kurasa semenjak dua tiga hari yang lalu, aku merasa hatiku kekosongan..merasa betapa kerdilnya aku dihadapan Tuhan. aku bagaikan terhanyut oleh derasnya arus dosa yang mengheret aku ketengah lautan, semakin aku cuba menggapai, semakin aku tenggelam.

aku sudah letih untuk menafikan, bahkan untuk menghalang. bukannya aku bisa memiliki dan tak kan mungkin mempunyai. 

betapa kesanggupan itu benar boleh terhapus meski terpisahkan oleh jarak sejuta hasta...

~babylola.

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....