Thursday 2 June 2016

ANTARA REALITI DAN FANTASI :Peradaban Seorang Aku

Maafkan aku jika sejak kebelakangan ini entri yang kutitipkan hanya buatkan kamu jelek. sudah kunyatakan lama dahulu, aku ini orang yang mungkin paling banyak rasa. Rasa nak makan, rasa nak tido rasa pelik seribu rasa. Dan aku rasa ( sebab terasa), akulah yang paling banyak cinta. hahahahhaa..rasa menyampah tak?

Dan aku perasan aku rasa begini bila nak menyambut ramadhan...cuba baca balik entri aku yang lama-lama, perasan tak?..sebab akulah yang paling rasa rindu!

Jangan rasa pelik kepadaku. sebab aku sendiri rasa kepelikan itu hingga tak mampu nak huraikan kepada sesiapa pun. kau tanyalah banyak kali..nanti aku jawab dengan airmata.

Sejak ketiadaan ibu, hinggalah ketiadaan bapa, aku masih belum move-on.....seriously.

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....