Monday 15 August 2016

KISAH SEORANG AKU : Blogger yang penuh kasih sayang

Episod mencari damai dihati masih belum berkesudahan, masih belum menemui penamat. kadang-kadang senyum sendiri, terkadang pula berhamburan airmata sepanjang hari....

semalam baru kutemui jawapan, meski sedikit namun agak memuaskan hati yang kelaparan akibat kebuntuan. Aku yang kalut, aku yang kegilaan..semuanya gara-gara terjunam dalam kisah novel yang kugarap sendiri. sebab itu aku lama menyepikan diri kerana hatiku tak tertahankan untuk meneruskan. berilah aku masa untuk menghabiskannya.

Dalam saat demikian, sahabat pula tumpang bercerita, tentang kisah hidupnya..lagilah aku tak tentu arah sampai hilang mood nak menulis. biarlah semuanya reda, sekurang-kurangnya aku mengambil langkah bertenang.

para pembaca sekelian, diharapkan apa yang kutulis disini tidak kamu menganggapkan ianya adalah kisah hidupku seratus peratus. aku hanya penulis, yang taksub untuk menulis cerita cerita hebat fantasi kecintaan dan kasih sayang..dimana ianya kadangkala sulit didapati di alam kenyataan...itu sahaja.

meski demikian, kisah tersebutlah yang memberi motivasi kepadaku selama ini. yang membenarkan aku sentiasa tersenyum. aku bersyukur kehadrat Allah SWT kerana memberikan aku buah fikiran dan ketabahan dalam menjalani kehidupan ini. aku menulis berdasarkan apa yang kurasa dan apa yang aku inginkan.

sekian.
~lola.

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....