Wednesday 3 June 2015

HER : MOVIE YANG....Hurmmm, untuk mereka yang kesepian

sebenarnya dah lama astro dok tayang movie HER. akupun dah lama teringin nak tengok tapi baru malam tadi berkesempatan. kalau jenis yang suka thrill movie, just forget it with this kind of story. mungkin akan lemparkan telefon ke dinding sebab bosan..but..

fahami dari sudut ini : kebahagiaan hanya ditemui jika dicari dan dibentuk, bukan just fall from the sky. sedih juga cerita ni, for those yang lonely..and having "in a complicated relationship'...kepada insan seni berjiwa rock kapak mcm aku ni, akhirnya gua leleh juga at the end!  how liow..

hakikat susah untuk satisfied people dan find something for ourself deep inside, there is always a way untuk bring some happiness into our life, our journey. kita diuji setiap waktu, buka sedikit ruang pintu hati yang terkatup itu untuk membebaskan sedikit kegembiraan, kadangkala banyak untuk orang lain dan terlalu sedikit untuk diri sendiri.

now kata kuncinya : REDHA.

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....