Thursday 17 January 2013

Hati yang berkata-kata

Memang kuakui, blog ni dah lama tak masuk entri. sebabnya? tuan jiwa dilanda gelora. maka akal fikiran tak mampu menzahirkan apa yang ada dalam kepala. banyak, terlalu banyak. seperti kata Ben Ashari: Hati kita sentiasa berkata-kata untuk dijadikan entri blog sendiri.

mingu-mingu kebelakangan ini, jiwaku parah oleh perasaan sendiri. dan yang boleh membantu menyelesaikannya hanyalah Allah SWT, maka tak perlu rasanya dikongsi oleh alam semesta, nanti lain pulak jadinya. bila aku ada masalah, aku lebih suka mendiamkan diri dan buat-buat lupa meski ianya pasti hadir dalam mimpi, terigau-igau waktu malam..kadang-kadang siang hari time rehat di pejabat pon sempat lelap dan meracau..

bila buka blog, aku lebih galit tengok blog kawan-kawan, dan lepas tu tutup PC. pening. pernah tak korang merasakan jasad korang bagaikan terapung tak tahu nak pergi kemana? susah nak cakap kan? itulah..lebih baik aku diam.

No comments:

HIDUP PENUH RANJAU : TANPA TEPIAN

Maafkan aku untuk kesekian kalinya, terpaksa menitiskan airmata semahunya kerana terkesan dengan impian serta harapan yang tak kesudahan....